Публікація: Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни
Дата
2024
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
бізнес культура, мультикультурний ринок, споживач
Бібліографічний опис
Мірошник М. В. Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни / М. В. Мірошник, Є. С. Наливка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 837.