Публікація:
Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни

Ескіз

Дата

2024

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Опис

Ключові слова

бізнес культура, мультикультурний ринок, споживач

Бібліографічний опис

Мірошник М. В. Мультикультурний маркетинг у контексті крос-культури країни / М. В. Мірошник, Є. С. Наливка // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 837.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced