Публікація: Розробка контент-стратегії для взаємодії з аудиторією посередницькими комерційними структурами
Дата
2024
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Опис
Ключові слова
інформаційні технології, цифровізація, комп'ютерні системи, соціальні мережі, бізнес
Бібліографічний опис
Момотков І. С. Розробка контент-стратегії для взаємодії з аудиторією посередницькими комерційними структурами / Момотков І. С. // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров'я = Information technologies: science, engineering, technology, education, health : тези доп. 32-ї міжнар. наук.-практ. конф. MicroCAD–2024, [22-25 травня 2024 р.] / ред. Є. І. Сокол. – Харків : НТУ "ХПІ", 2024. – С. 842.