Філософський погляд на педагогічну діяльность в системі потреб сучасності
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Досліджуються, обґрунтовуються і систематизуються такі актуальні проблеми, як психологічно моральнісні, теоретикоемпатичні, формально логічні, а також системно стильові аспекти викладання у навчальному процесі. Окреслені можливі шляхи і напрямки їх розв‘язання і показано роль і місце особистості педагога в навчально-виховній діяльності вищої школи
Probed, grounded and systematized such issues of the day, as psychological moral, erotetikoempaticheskie, formal logical, and also system stylish aspects of teaching in an educational process. Possible ways and directions of their decision are outlined and a role and place of personality of teacher is shown in teaching and educational activity of higher school
Probed, grounded and systematized such issues of the day, as psychological moral, erotetikoempaticheskie, formal logical, and also system stylish aspects of teaching in an educational process. Possible ways and directions of their decision are outlined and a role and place of personality of teacher is shown in teaching and educational activity of higher school
Опис
Ключові слова
педагогічний професіоналізм, педагогічна практика, професійна компетентність, емпатія, логіка, мораль, самоактуалізація, самомотивація, мистецтво комунікації
Бібліографічний опис
Пазиніч С. М. Філософський погляд на педагогічну діяльность в системі потреб сучасності / С. М. Пазиніч // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 26 (30). – С. 31-40.