Філософський погляд на педагогічну діяльность в системі потреб сучасності

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Досліджуються, обґрунтовуються і систематизуються такі актуальні проблеми, як психологічно моральнісні, теоретикоемпатичні, формально логічні, а також системно стильові аспекти викладання у навчальному процесі. Окреслені можливі шляхи і напрямки їх розв‘язання і показано роль і місце особистості педагога в навчально-виховній діяльності вищої школи
Probed, grounded and systematized such issues of the day, as psychological moral, erotetikoempaticheskie, formal logical, and also system stylish aspects of teaching in an educational process. Possible ways and directions of their decision are outlined and a role and place of personality of teacher is shown in teaching and educational activity of higher school

Опис

Ключові слова

педагогічний професіоналізм, педагогічна практика, професійна компетентність, емпатія, логіка, мораль, самоактуалізація, самомотивація, мистецтво комунікації

Бібліографічний опис

Пазиніч С. М. Філософський погляд на педагогічну діяльность в системі потреб сучасності / С. М. Пазиніч // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 26 (30). – С. 31-40.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в