Самовдосконалення та самоосвіта як показники рівня професіоналізму

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Автор розглядає сутність поняття «самовдосконалення» та «самоосвіти» як показники, що суттєво впливають на підвищення рівня професіоналізму. У статті з‘ясовано основні складові самоосвіти та її функції. Розкрито зміст поняття «самостійної роботи» та її роль у процесі засвоєння знань людьми, що отримують вищу освіту, а також здійснено аналіз змісту дефініції «студент» як суб‘єкта освітнього процесу
An author examines essence of notion of «self-perfection» and «self-education» as indexes, that substantially affect the increase of level of professionalism. In the article the basic constituents of self-education and its function are found out. Maintenance of notion of «independent work» and its role in the process of mastering of knowledge‘s by people is exposed, that higher education is got, and also the analysis of maintenance of definitions is carried out «student» as a subject of educational process

Description

Citation

Романовський О. Г. Самовдосконалення та самоосвіта як показники рівня професіоналізму / О. Г. Романовський // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 26 (30). – С. 11-19.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By