Роль і значення гуманітарної освіти у підготовці фахівців нового покоління
Дата
2010
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядаються проблеми, що стоять перед вищою освітою в цілому, і гуманітарною освітою як важливою складовою. Аналіз соціологічних даних,отриманих російськими та українськими вченими, дозволяє зробити висновок про те, що значна частина студентської молоді вважає гуманітарні знання невід'ємною складовою університетської освіти й необхідні їм у подальшій професійній і суспільній діяльності
In article the problems facing to higher education as a whole, and arts education as important the compound are considered. The analysis of the sociological data received by the Russian and Ukrainian scientists, allows to draw a conclusion on that, the considerable part of student's youth considers humanitarian knowledge integral compound a university education and are necessary for them in further professional and public work
In article the problems facing to higher education as a whole, and arts education as important the compound are considered. The analysis of the sociological data received by the Russian and Ukrainian scientists, allows to draw a conclusion on that, the considerable part of student's youth considers humanitarian knowledge integral compound a university education and are necessary for them in further professional and public work
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, освітні системи, гуманітарні дисципліни, гуманізація освіти, компетентність
Бібліографічний опис
Перевалова Л. В. Роль і значення гуманітарної освіти у підготовці фахівців нового покоління / Л. В. Перевалова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 2. – С. 182-188.