Соціально-психологічні умови формування почуття відповідальності

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Показано, що в основі кризи освіти лежить безвідповідальність її цілей, змісту і характеру вимогам постіндустріального етапу розвитку людської цивілізації. Подолання цієї кризи вимагає підготовки відповідальної особистості, що потребує формування та реалізації відповідної соціально-психологічної системи. Розглянуто філософські і психологічні аспекти самої цієї системи та її використання, що змінює характер буття людини і її професійної діяльності.
It is rotined that crisis of education irresponsibility of its aims is the basis of, maintenance and character to the requirements of the постиндустриального stage of development of human civilization. Overcoming of this crisis requires preparation of responsible personality which needs forming and realization of the proper social-psychological system. Philosophical and psychological aspects are considered this system and its use which changes character of life of man and its professional activity.

Description

Citation

Слєпцов А. В. Соціально-психологічні умови формування почуття відповідальності / А. В. Слєпцов // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2010. – Вип. 27 (31) : V Кримські педагогічні читання "Педагогіка вищої школи 21-го століття та формування національної гуманітарно-технічної еліти" : в 3 ч. Ч. 3. – С. 158-165.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By