Конституціоналізм як об'єкт вивчення в американській школі
Дата
2009
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
В статті аналізується досвід педагогів США з питання навчання й виховання юних громадян. Обґрунтовується доцільність вдосконалення дидактичної моделі вітчизняного громадянознавства.
The article deals with pedagogical experience of American teachers envolved in education of young citizens. The author tends to prove the importance of improvement of the didactic model of Ukrainian civic education.
The article deals with pedagogical experience of American teachers envolved in education of young citizens. The author tends to prove the importance of improvement of the didactic model of Ukrainian civic education.
Опис
Ключові слова
виховання громадянське, модель дидактична, процес навчальний, досвід зарубіжний, США
Бібліографічний опис
Кузьменко О. В. Конституціоналізм як об'єкт вивчення в американській школі / О. В. Кузьменко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред.: Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2009. – Вип. 23-24 (27-28). – С. 385-393.