Рівні сформованості професійної компетентності з математичного моделювання майбутнього інженера-математика

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

В статті проводиться аналіз рівнів сформованості критеріїв професійної компетентності по математичному моделюванню майбутніх інженерів-математиків. Також розглянуті основні методи і способи оцінки рівнів сформованості професійних якостей інженера-математика відповідно до освітньо-кваліфікаційної характеристики і і освітньо-професійної програми підготовки інженера-математика. У статті сформульовані основні показники, що характеризують кожен з перерахованих рівнів сформованості критеріїв професійної компетентності по математичному моделюванню майбутніх інженерів-математиків.
The article analyzes levels of formation of criterions of professional competence oF mathematical modelling of future engineers-mathematicians. Also, the basic methods and techniques for assessing levels of formation of professional quality engineer-mathematicians in accordance with educational and qualification characteristics and educational and vocational training program for engineering mathematics are considered. In our article the main indicators of each of these levels of formation of criteria of professional competence in mathematical modeling of future engineers and mathematicians have been formulated.

Description

Citation

Северина Н. Ю. Рівні сформованості професійної компетентності з математичного моделювання майбутнього інженера-математика / Н. Ю. Северина // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2012. – Вип. 30-31 (34-35). – С. 74-85.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By