Концептуальне визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах навчальної діяльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті викладено концептуальні, науково-теоретичні положення, погляди, основні напрями та фукції визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах складної навчальної діяльності.
The article describes the conceptual, theoretical Poloment, the views, the main directions and functions of determining the student as a future specialist in the conditions of complex learning activities.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, підготовка кадрів, готовність психологічна, процес навчальний, personality, learning activities, educational activity, psychological readiness

Бібліографічний опис

Фурманець Б. І. Концептуальне визначення особистості студента як майбутнього фахівця в умовах навчальної діяльності / Б. І. Фурманець // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – Вип. 38-39 (42-43). – С. 29-36.