Безперервність освіти – нова філософія освітньої діяльності

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядається концепт безперервної освіти як філософсько-педагогічний феномен. Здійснюється історико-філософський та онтологічний аналіз причин переходу від «кінцевої» до «безперервної» освіти. Розглядаються завдання і принципи безперервної освіти, та її креативний характер Аналізується роль освіти через усе життя, як процес розвитку й саморозвитку особистості та обґрунтується її значення для людини в процесі переходу до інформаційного суспільства.
The article analyses the concept of persistent education as a philosophical-pedagogical phenomenon. Historical-philosophical and ontological analysis of causes of movement from «finished» to «persistent» education is done. The aims and principles of persistent education, its creative character is observed. The role of education during the whole life is analyzed as a process of personal development and self-development, and its importance for a man in the process of movement to the information society.

Опис

Ключові слова

закінчена освіта, інформація, інформаційне суспільство, persistent education, finished education, information, information society

Бібліографічний опис

Давидов П. Г. Безперервність освіти – нова філософія освітньої діяльності / П. Г. Давидов, О. А. Поцулко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 42 (46) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 134-143.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в