Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів
Дата
2015
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті визначено рівень готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів. Визначено структурні компоненти, показники, критерії та рівні сформованості готовності старшокласників до професійного самовизначення,. Проаналізовано результати констатувального етапу психологічного експерименту.
The article defines the level of readiness for professional selfdetermination of graduates of boarding schools. The structural components, indicators, criteria and levels of readiness of senior pupils to professional selfdetermination,. The results of ascertaining stage of psychological experiment.
The article defines the level of readiness for professional selfdetermination of graduates of boarding schools. The structural components, indicators, criteria and levels of readiness of senior pupils to professional selfdetermination,. The results of ascertaining stage of psychological experiment.
Опис
Ключові слова
процес професійного самовизначення, професійна орієнтація, професійна спрямованість особистості, старший шкільний вік, professional self-identity, process of professional selfdetermination, professional orientation, senior school age
Бібліографічний опис
Дуднік О. О Дослідження рівня готовності до професійного самовизначення випускників шкіл-інтернатів / О. О. Дуднік // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 186-193.