Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивного навчання

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті проаналізовано категорії "комунікативна компетентність", "інтерактивне навчання"; сформульовано поняття "комунікативна компетентність майбутніх економістів". Наведено приклади застосування інтерактивного навчання та виділено принципи (імітаційного моделювання ситуації, проблемності змісту заняття, рольової взаємодії в спільній діяльності, діалогічного спілкування і взаємодії партнерів у грі, двопланної інтерактивної навчальної діяльності) формування комунікативної компетентності майбутніх економістів інтерактивними засобами.
The categories of “communicative competence” and “interactive training” have been analyzed in this article; the concept of “future economists’ communicative competence” has been defined. Some situations of interactive training practice have been adduced and some principles (imitating modeling of situation, problematic content of class, role interaction in collective activity, dialogic communication and partners’ interaction the in role play, duality of interactive training activity) of future economists’ communicative competence moulding by interactive means have been distinguished.

Опис

Ключові слова

вищі навчальні заклади, імітаційне моделювання ситуації, викладачі, студенти, communicative competence, teachers, students, interactive training

Бібліографічний опис

Сікорська Л. О. Формування комунікативної компетентності майбутніх економістів засобами інтерактивного навчання / Л. О. Сікорська // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – С. 288-296.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в