Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент"

Ескіз

Дата

2009

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Донецький національний технічний університет

Анотація

В статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обґрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігри.
Aims, motives and individual features of master's degrees of administrative management, mattering very much for the choice of teaching methods, are analysed in the article. It is grounded, that the most expedient methods of teaching are such active methods of teaching, as conversation, discussion, implementation of practical exercises, business and role games.

Опис

Ключові слова

підготовка професійна, діяльність навчально-пізнавальна, підхід особистісно-орієнтований, професіоналізм, мотивація

Бібліографічний опис

Резнік С. М. Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент" / С. М. Резнік // Наукові праці ДонНТУ : всеукр. наук. зб. Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк : ДонНТУ, 2009. – Вип. 4. – С. 255-258.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в