Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент"
Дата
2009
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Донецький національний технічний університет
Анотація
В статті проаналізовано цілі, мотиви та індивідуальні особливості магістрів адміністративного менеджменту, які мають важливе значення для вибору методів навчання. Обґрунтовано, що найбільш поширеними методами навчання на заняттях мають бути такі активні методи, як бесіда, дискусія, виконання практичних вправ, метод конкретних ситуацій, рольові та ділові ігри.
Aims, motives and individual features of master's degrees of administrative management, mattering very much for the choice of teaching methods, are analysed in the article. It is grounded, that the most expedient methods of teaching are such active methods of teaching, as conversation, discussion, implementation of practical exercises, business and role games.
Aims, motives and individual features of master's degrees of administrative management, mattering very much for the choice of teaching methods, are analysed in the article. It is grounded, that the most expedient methods of teaching are such active methods of teaching, as conversation, discussion, implementation of practical exercises, business and role games.
Опис
Ключові слова
підготовка професійна, діяльність навчально-пізнавальна, підхід особистісно-орієнтований, професіоналізм, мотивація
Бібліографічний опис
Резнік С. М. Вибір методів навчання в процесі підготовки магістрів спеціальності "Адміністративний менеджмент" / С. М. Резнік // Наукові праці ДонНТУ : всеукр. наук. зб. Сер. : Педагогіка, психологія і соціологія. – Донецьк : ДонНТУ, 2009. – Вип. 4. – С. 255-258.