Маркетингові дослідження ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів та виробників

Ескіз

Дата

2010

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Визначено мету проведення маркетингових досліджень ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів з технології тугоплавких неметалічних та силікатних матеріалів і виробників для організації та вдосконалення її виготовлення в Україні. В рамках дослідження досліджено ринок 7 провідних країн світу.
The purpose of realization of marketing researches of the market of carbon-graphite refractory productsas the tool of creation of information base for the experts in technology of refractory and nonmetal silicate materials and manufacturers for organization and improvement of its production in Ukraine has been determined. Within research the market of 7 leading countries of the world has been investigated.

Опис

Ключові слова

вогнетривка продукція, маркетинг, вуглецьграфітові матеріали, сталеливарне виробництво, чорна металургія

Бібліографічний опис

Панасенко М. О. Маркетингові дослідження ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів та виробників / М. О. Панасенко, Л. О. Анголенко, Г. Д. Семченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Хімія, хімічна технологія та екологія. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 11. – С. 109-113.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в