Маркетингові дослідження ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів та виробників
Дата
2010
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Визначено мету проведення маркетингових досліджень ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів з технології тугоплавких неметалічних та силікатних матеріалів і виробників для організації та вдосконалення її виготовлення в Україні. В рамках дослідження досліджено ринок 7 провідних країн світу.
The purpose of realization of marketing researches of the market of carbon-graphite refractory productsas the tool of creation of information base for the experts in technology of refractory and nonmetal silicate materials and manufacturers for organization and improvement of its production in Ukraine has been determined. Within research the market of 7 leading countries of the world has been investigated.
The purpose of realization of marketing researches of the market of carbon-graphite refractory productsas the tool of creation of information base for the experts in technology of refractory and nonmetal silicate materials and manufacturers for organization and improvement of its production in Ukraine has been determined. Within research the market of 7 leading countries of the world has been investigated.
Опис
Ключові слова
вогнетривка продукція, маркетинг, вуглецьграфітові матеріали, сталеливарне виробництво, чорна металургія
Бібліографічний опис
Панасенко М. О. Маркетингові дослідження ринку вуглецьграфітової вогнетривкої продукції як інструмент створення інформаційної бази для спеціалістів та виробників / М. О. Панасенко, Л. О. Анголенко, Г. Д. Семченко // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Хімія, хімічна технологія та екологія. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2010. – № 11. – С. 109-113.