Публікація:
Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії

Ескіз

Дата

2010

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

ВД "ІНЖЕК"
ФОП Александрова К. М.

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

Для формування стратегій розвитку маркетингової діяльності суб’єкта господарювання запропоновано використовувати три складові: конкурентоспроможність підприємства, бізнесову привабливість партнерів щодо співпраці з ним, готовність споживачів до споживання продукції виробничо-технічного призначення; розроблено відповідні методичні підходи, які доцільно застосовувати в процесі стратегічного управління промислових підприємств. Матеріал монографії може представляти інтерес для науковців і практиків та використовуватися в процесі дослідження та вирішення практичних проблем стратегічного управління розвитком маркетингової діяльності промислових підприємств.

Опис

Ключові слова

підприємство промислове, конкурентоспроможність, привабливість бізнесова, підхід методичний, продукція, готовність споживача

Бібліографічний опис

Райко Д. В. Підприємство, партнер, споживач: теорія та практика взаємодії : монографія / Д. В. Райко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : Александрова К. М. ; ІНЖЕК, 2010. – 320 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в