Публікація: Аналіз ефективності методів визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфери
Дата
2015
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
Пропонуються методи визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфера та їх ефективність. Існування великої кількості цих методів дає можливість дистриб'ютору вибрати для себе найбільш оптимальний. В результаті аналізу ефективності можна зробити висновок, що методи непрямого ціноутворення підходять найкраще для цієї сфери бізнесу. Вони допомагають фірмі прислухатися до споживача та максимально догодити йому, збільшивши при цьому свій прибуток.
The methods of determining the price for the distribution sector and business efficiency. The existence of a large number of these methods enables the distributor to choose the most optimal. The analysis of efficiency can conclude that the indirect pricing techniques suited best for this area of business. They help the company listen to the consumer and to please him as much as possible, thus increasing their profits.
The methods of determining the price for the distribution sector and business efficiency. The existence of a large number of these methods enables the distributor to choose the most optimal. The analysis of efficiency can conclude that the indirect pricing techniques suited best for this area of business. They help the company listen to the consumer and to please him as much as possible, thus increasing their profits.
Опис
Ключові слова
ціноутворення, собівартість, конкуренція, рентабельність, profitability, profit, pricing
Бібліографічний опис
Васильцова С. О. Аналіз ефективності методів визначення ціни на підприємствах дистриб'юторської сфери / С. О. Васильцова, Т. А. Леус, Д. О. Музика // Вісник Нац. техн. ун-ту "ХПІ" : зб. наук. пр. Темат. вип. : Технiчний прогрес та ефективнiсть виробництва. – Харків : НТУ "ХПІ". – 2015. – № 59 (1168). – С. 109-112.