Маркетинг відносин в контексті комунікаційної діяльності підприємства

Ескіз

Дата

2014

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Опис

Ключові слова

об'єкт управління, потреби, купівля-продаж, персоніфікація відносин, партнери, споживачі

Бібліографічний опис

Майстро Р. Г. Маркетинг відносин в контексті комунікаційної діяльності підприємства / Р. Г. Майстро, Р. О. Редченко // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2014" : тр. 10-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 2-4 грудня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – С. 187-190.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в