Формування креативного стилю мислення в структурі когнітивного розвитку особистості

Loading...
Thumbnail Image

Date

item.page.orcid

item.page.doi

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

НТУ "ХПІ"

Abstract

Розкривається сутність пізнавально-креативного феномену та шлях і засоби його розвитку у професійній діяльності майбутнього спеціаліста. Аналізуються концепції вивчення психолого-педагогічних умов пізнавально- креативного мислення студентства та професіоналів, зокрема, теорії розв’язання винахідницьких завдань (ТРВЗ). Розглядається роль індивідуальних навчально-дослідних завдань (ІНДЗ) та науково-дослідної роботи студентів (НДРС) у формуванні критичного мислення та пізнавально - наукової творчості.
The essence of the concept creativity and the ways of its development in the professional activity of the would-be specialist are analyzed. The conceptions of studying of psychological-pedagogical conditions of the creative thinking of the students and professionals are analyzed, in particular, the theory of solution of the inventive tasks (TSIT). The role of the individual teaching-researching tasks (ITRT) and scientificresearching students’ work (SRSW) in the formation of creative thinking and cognitine- scientific creativity .

Description

Citation

Давидов П. Г. Формування креативного стилю мислення в структурі когнітивного розвитку особистості / П. Г. Давидов, С. В. Ромашка, О. О. Ромашка // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – Вип. 44 (48) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2015 р. – С. 106-117.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By