Підготовка майбутніх лідерів в університеті Гринвічу

Ескіз

Дата

2015

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

В статті наголошується на актуальності підготовки лідерів в Україні. Розглянуто досвід підготовки лідерів освіти в Англії. Аргументовано доведено, що досвід підготовки в вузах Великої Британії заслуговує не тільки подальшого вивчення, але й часткового поступового впровадження його в навчально-виховний процес технічних університетів. Визначено особливості професійної підготовки студентів в університеті Гринвічу (ОК). Висвітлена характеристика справжнього лідера. Зроблено акцент на важливій функції лідерства - трансформаційній, яка полягає в бажанні змінити культуру всієї країни Особливу увагу приділено фундаменталізації лідерства, яка пояснює те, що лідери знаходять загальні риси і в своїх підлеглих, створюють їм умови для продуктивної діяльності, підвищують мотивацію до змін. Висвітлено систему розвитку лідера в університеті Гринвічу, яка складається з 4 стадій:створення проблеми, розробка власної особливої візії, рух до виконання цілі, створення нової візії. Доведено, що для лідера найважливішим є оборотний зв'язок і позитивне мислення. Звернено увагу на доцільність розробки в технічному університеті системи психолого-педагогічної підготовки майбутніх лідерів, враховуючи досвід підготовки лідерів університету Гринвічу.
The article notes the relevance of training leaders in Ukraine. The experience of preparing the leaders of education in England. Arguments brought that experience in training in the UK higher education institutions not only deserves further study, but its partial gradual introduction in the educational process of technical universities. The features of the training of students at the University of Greenwich (UK). Determined harakterictika real leader. To focus on the most important function of leadership - transformation, which is the desire to change the culture of the entire country. Particular attention is paid to fundamental nature of leadership, which explains that the leaders find common traits and their subordinates, to create the conditions for productive activities, increase the motivation to change. Illuminated system leadership development at the University of Greenwich, which consists of four stages: the creation of the problem, the development of their own particular vision towards the fulfillment of the target, creating a new vision. It is proved that it is important for the leader of feedback and positive thinking. Attention is paid to the desirability of the Technical University of psycho-pedagogical training of future leaders, given the experience in training university leaders GMT.

Опис

Ключові слова

процес навчально-виховний, підготовка професійна, продуктивність, візія, досвід

Бібліографічний опис

Гура Т. В. Підготовка майбутніх лідерів в університеті Гринвічу / Т. В. Гура // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. Л. Л. Товажнянський, О. Г. Романовський. – Харків : НТУ «ХПІ», 2015. – Вип. 43 (47) : матер. міжнар. наук.-практ. конф. : «Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників», 14-15 травня 2015 р. – Ч. 2. – С. 50-59.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в