Педагогічний контроль як ключовий компонент педагогічної діагностики навчальних досягнень студентів та курсантів
Дата
2016
ORCID
DOI
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Автори статті, розглядють педагогічну діагностику, як обов’язковий компонент освітнього процесу, виділяють її ключовий компонент – «педагогічний контроль» навчальної діяльності студентів та курсантів. У статті наведені результати дослідження ролі педагогічного контролю у забезпеченні якості підготовки майбутніх фахівців з вищою (вищою військовою) освітою. Визначені завдання, функції та види педагогічного контролю в умовах кредитно-модульної системи організації освітнього процесу.
Опис
Ключові слова
діагностика педагогічна, діяльність контрольно-проектувальна, діяльність контрольно-виконавська, діяльність контрольно-аналітична
Бібліографічний опис
Комишан А. І. Педагогічний контроль як ключовий компонент педагогічної діагностики навчальних досягнень студентів та курсантів / А. І. Комишан, Ю. І. Панфілов // Сучасні педагогічні технології в освіті : зб. наук.-метод. пр. / ред. О. Г. Романовський, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 74-88.