Педагогічний контроль як ключовий компонент педагогічної діагностики навчальних досягнень студентів та курсантів

Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Автори статті, розглядють педагогічну діагностику, як обов’язковий компонент освітнього процесу, виділяють її ключовий компонент – «педагогічний контроль» навчальної діяльності студентів та курсантів. У статті наведені результати дослідження ролі педагогічного контролю у забезпеченні якості підготовки майбутніх фахівців з вищою (вищою військовою) освітою. Визначені завдання, функції та види педагогічного контролю в умовах кредитно-модульної системи організації освітнього процесу.

Опис

Ключові слова

діагностика педагогічна, діяльність контрольно-проектувальна, діяльність контрольно-виконавська, діяльність контрольно-аналітична

Бібліографічний опис

Комишан А. І. Педагогічний контроль як ключовий компонент педагогічної діагностики навчальних досягнень студентів та курсантів / А. І. Комишан, Ю. І. Панфілов // Сучасні педагогічні технології в освіті : зб. наук.-метод. пр. / ред. О. Г. Романовський, Ю. І. Панфілов. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – С. 74-88.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced