Ключевые показатели и метрики для оценивания впечатлений потребителей

Вантажиться...
Ескіз

Дата

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

Опис

Бібліографічний опис

Курбатова Ю. Л. Ключевые показатели и метрики для оценивания впечатлений потребителей / Ю. Л. Курбатова // Проблеми соціально-економічного розвитку підприємства : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29-30 жовтня 2014 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2014. – 3 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в