Моделювання цілеспрямованого формування професійного мислення майбутнього інженера-механіка в умовах технічного університету
Дата
2016
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті схарактеризовано змістовні компоненти цілеспрямованого формування професійного мислення майбутнього інженера механіка. Зазначено, що їх застосування у педагогічному процесі спрямоване на підвищення ефективності вирішення професійних задач та самореалізації особистості у життєвому просторі. Визначено найважливіші ознаки та розкрито сутність змістовних компонентів формування професійного мислення майбутнього інженера-механіка. Наголошується, що успішна реалізація компонентів сприятиме професійному й особистісному становленню майбутнього інженера-механіка.
The paper focuses on conceptual components of motivated development of professional thinking of the future mechanical engineer in the technical university. The use of the components in the training process is aimed to improve the efficiency of professional problem so-lutions and personal self-fulfillment in the life space. The authors have identified the key features and the role of conceptual components in the development of professional thinking of future mechanical engineer. The findings show that successful implementation of the components will contribute to professional and personal development of future mechanical engineer.
The paper focuses on conceptual components of motivated development of professional thinking of the future mechanical engineer in the technical university. The use of the components in the training process is aimed to improve the efficiency of professional problem so-lutions and personal self-fulfillment in the life space. The authors have identified the key features and the role of conceptual components in the development of professional thinking of future mechanical engineer. The findings show that successful implementation of the components will contribute to professional and personal development of future mechanical engineer.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, педагогічний процес, професійні задачі, самореалізація особистості, компетентності, future mechanical engineers, training process, professional thinking
Бібліографічний опис
Ігнатюк О. Моделювання цілеспрямованого формування професійного мислення майбутнього інженера-механіка в умовах технічного університету / О. Ігнатюк, О. Панченко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2016. – № 3. – С. 84-98.