Постнекласичні смисли професіогенезу викладача-гуманітарія
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті обґрунтовано і висвітлено постнекласичне розуміння гуманітарної освіти, що полягає у збереженні і наслідуванні її активно-творчого гуманістичного начала, етико-естетичного впливу на гармонійний розвиток людини. Автором визначено комплекс загальнонаукових підходів (системно-кибернетичний, цивілізаційний, культурологічний), що утворюють методологічне підґрунтя для розробки педевтологічного супроводу професіогенеза викладача гуманітарних дисциплін вищого навчального закладу.
The article deals with post-nonclassic understanding of humanitarian education which comprises saving and following its active-creative humanistic beginning, ethic-aesthetic influence on harmonious development of a man. The author has defined the complex of general scientific approaches (system-cybernetic, civilizational, culturological) which form methodological ground for the development of pedevtological support of professiogenesis of a lecturer-humanitarian of higher educational institution.
The article deals with post-nonclassic understanding of humanitarian education which comprises saving and following its active-creative humanistic beginning, ethic-aesthetic influence on harmonious development of a man. The author has defined the complex of general scientific approaches (system-cybernetic, civilizational, culturological) which form methodological ground for the development of pedevtological support of professiogenesis of a lecturer-humanitarian of higher educational institution.
Опис
Ключові слова
культуротворча сутність, професійний розвиток, інформаційна революція, глобалізація, науковий підхід, гармонізація відношень людини, cultural-creative essence, professional development, informational revolution, globalization, scientific approach
Бібліографічний опис
Сегеда Н. А. Постнекласичні смисли професіогенезу викладача-гуманітарія / Н. А. Сегеда // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – Вип. 45 (49) : матер. 2-ї міжнар. наук.-практ. конф. : "Ідеї академіка Івана Зязюна у працях його учнів і соратників", 25-26 травня 2016 р. – Ч. 1. – С. 196-205.