Формування стратегії управління взаємовідносин з клієнтами
Дата
2015
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Опис
Ключові слова
менеджмент, маркетингова стратегія підприємства, конкуренція, відбір клієнтів, залучення клієнтів, збереження клієнтів, формування споживачів
Бібліографічний опис
Сінческул І. Л. Формування стратегії управління взаємовідносин з клієнтами / І. Л. Сінческул, М. І. Ларка // Дослідження та оптимізація економічних процесів "Оптимум–2015" : тр. 11-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 грудня 2015 р. – Харків : НТУ "ХПІ", 2015. – С. 114-117.