К вопросу определения зоны нечувствительности самоблокирующихся межколесных дифференциалов с коэффициентом блокировки, зависящим от скорости относительного вращения колес

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПИ"

Анотація

В роботі на прикладі колісного бронетранспортера БТР-4 визначено потрібну границю нечутливості міжколісних диференціалів, які самостійно блокуються, з коефіцієнтом блокування, що залежить від швидкості відносного обертання коліс. Ця задача може бути актуальна як для розробки електронної системи автоматичного управління коефіцієнтом блокування, так і для вироблення вимог до характеристик героторного диференціалу.
In the work on the example of wheeled armored personnel carriers BTR-4 was determined the necessary boundary of insensitivity for cross-axle self-locking (limited slip) differential with a lock ratio that depends on the relative wheel speed. This could be relevant for the development of an electronic system of automatic control lock ratio and for generating performance requirements of gerotor differential.

Опис

Ключові слова

нерельсовые транспортные средства, механическое распределение мощности, частота вращения полуоси, маневрирование, сопротивление

Бібліографічний опис

Волонцевич Д. О. К вопросу определения зоны нечувствительности самоблокирующихся межколесных дифференциалов с коэффициентом блокировки, зависящим от скорости относительного вращения колес / Д. О. Волонцевич, Я. М. Мормило // Механіка та машинобудування. – 2016. – № 1. – С. 30-35.