Оцінка впливу нерівномірності крутного моменту ДВЗ на додаткові втрати енергії при використанні гібридного електромеханічного приводу ведучих коліс
Дата
2016
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Показано вплив нерівномірності крутного моменту двигунів внутрішнього згоряння на тягову силу автомобіля. Встановлено, що ця нерівномірність призводить до непродуктивних додатковихвитрат енергії автомобіля. Проведено оцінку зниження непродуктивних втрат енергії двигуна на рух автомобіля при використанні гібридного електромеханічного приводу ведучих коліс. Запропоновано метод оцінки непродуктивних витрат енергії на рух автомобіля такритерій для їх оцінювання, що представляє собою співвідношення додаткової витрати енергії до роботи сил зовнішнього опору руху автомобіля. Отримано аналітичний вираз для визначення коефіцієнта непродуктивних втрат енергії автомобіля з гібридним електромеханічним приводом ведучих коліс.
The influence of non-uniformity of the torque of internal combustion engines on the car's pulling power. It is found that this irregularity leads to unproductive vehicle additional energy costs. The estimation of reducing unnecessary loss of engine power to move the car using a hybrid electromechanical actuator drive wheels. A method for estimating the overhead power car traffic and the criterion for their assessment, which is an additional energy consumption related to the work of the external resistance movement forces the car. An analytical expression for the ratio of unproductive energy losses car with a hybrid electromechanical drive the drive wheels.
The influence of non-uniformity of the torque of internal combustion engines on the car's pulling power. It is found that this irregularity leads to unproductive vehicle additional energy costs. The estimation of reducing unnecessary loss of engine power to move the car using a hybrid electromechanical actuator drive wheels. A method for estimating the overhead power car traffic and the criterion for their assessment, which is an additional energy consumption related to the work of the external resistance movement forces the car. An analytical expression for the ratio of unproductive energy losses car with a hybrid electromechanical drive the drive wheels.
Опис
Ключові слова
військова колісна техніка, ВКТ, двигуни внутрішнього згоряння, коефіцієнт корисної дії, ККД, крутний момент
Бібліографічний опис
Кайдалов Р. О. Оцінка впливу нерівномірності крутного моменту ДВЗ на додаткові втрати енергії при використанні гібридного електромеханічного приводу ведучих коліс / Р. О. Кайдалов // Механіка та машинобудування. – 2016. – № 1. – С. 50-58.