Публікація: Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства
Дата
2010
Автори
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглядається визначення маркетингової товарної політики та основні напрямки її формування для промислового підприємства.
In the article determination of marketing commodity policy and basic directions of its forming is examined for an industrial enterprise.
In the article determination of marketing commodity policy and basic directions of its forming is examined for an industrial enterprise.
Опис
Ключові слова
система маркетингу, ринок, конкурентні позиції, забезпечення якості, конкурентоспроможність, товарний асортимент, сервісне обслуговування, інноваційна політика
Бібліографічний опис
Кучіна С. Е. Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства / С. Е. Кучіна // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 133-137.