Публікація:
Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства

Ескіз

Дата

2010

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

НТУ "ХПІ"

Дослідницькі проекти

Структурні одиниці

Випуск видання

Анотація

У статті розглядається визначення маркетингової товарної політики та основні напрямки її формування для промислового підприємства.
In the article determination of marketing commodity policy and basic directions of its forming is examined for an industrial enterprise.

Опис

Ключові слова

система маркетингу, ринок, конкурентні позиції, забезпечення якості, конкурентоспроможність, товарний асортимент, сервісне обслуговування, інноваційна політика

Бібліографічний опис

Кучіна С. Е. Основні напрямки формування маркетингової товарної політики промислового підприємства / С. Е. Кучіна // Вестник Нац. техн. ун-та "ХПИ" : сб. науч. тр. Темат. вып. : Технический прогресс и эффективность производства. – Харьков : НТУ "ХПИ", 2010. – № 62. – С. 133-137.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в