Рівень тривожності як фактор агресивної поведінки першокурсників в контексті дослідження лідерського потенціалу
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розглянуті фактори, які впливають на поведінку підлітка. Проведена діагностика підлітків на виявлення рівня тривожності та агресії в процесі навчальної діяльності першого курсу. Виявлений взаємозв`язок між агресивністю та тривожністю у підлітків та можливі причини виникнення даного явища. Доведено ,що агресивність та тривожність мають тісний взаємозв’язок та впливають на розвиток лідерського потенціалу.
The article describes the factors that influence the behavior of adolescents. Conducted diagnostics teens to identify the level of anxiety and aggression in the first year of training. An interconnection between aggression and anxiety in adolescents and the possible causes of this phenomenon. The urgency of this subject and significance of this problem in the present.
The article describes the factors that influence the behavior of adolescents. Conducted diagnostics teens to identify the level of anxiety and aggression in the first year of training. An interconnection between aggression and anxiety in adolescents and the possible causes of this phenomenon. The urgency of this subject and significance of this problem in the present.
Опис
Ключові слова
підлітковий вік, навчальна діяльність, особистість, тривога, сплески агресії, aggression, leadership potential
Бібліографічний опис
Шквиря А. Н. Рівень тривожності як фактор агресивної поведінки першокурсників в контексті дослідження лідерського потенціалу / А. Н. Шквиря, О. В. Квасник // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 46 (50) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2016 р. – С. 44-52.