Основні принципи психокореційно-педагогічної роботи з молоддю яка проявляє девіантні форми поведінки
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті аналізуються основні принципи корекційно-педагогічної роботи з молоддю в освітньому процесі, а також варіанти корекційного навчання, зокрема тренінги (аутотренінг, поведінкова (біхевіоральна) терапія, нейролінгвістичне програмування, психодрама, трансактний аналіз) з метою подолання девіантних форм поведінки молодих людей.
The article analyzes the basic principles of correctional and educational work with young people in the educational process, as well as options for remedial education, in particular training (auditory training, behavioral (behavioral) therapy, neuro-linguistic programming, psychodrama, transactional analysis) in order to overcome the deviant behavior of young people.
The article analyzes the basic principles of correctional and educational work with young people in the educational process, as well as options for remedial education, in particular training (auditory training, behavioral (behavioral) therapy, neuro-linguistic programming, psychodrama, transactional analysis) in order to overcome the deviant behavior of young people.
Опис
Ключові слова
аутотренінг, поведінкова терапія, нейролінгвістичне програмування, психодрама, трансактний аналіз, біхевіоральна терапія, neuro-linguistic programming, psychodrama, transactional analysis
Бібліографічний опис
Поцулко О. А. Основні принципи психокореційно-педагогічної роботи з молоддю яка проявляє девіантні форми поведінки / О. А. Поцулко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 46 (50) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених : "Психолого-педагогічні аспекти формування управлінського потенціалу сучасної молоді: теорія і практика", 21 жовтня 2016 р. – С. 103-113.