Формування моральних якостей особистості дошкільника
Дата
2017
Автори
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
Автор наголошує, що формування моральних якостей особистості на основі загальнолюдських цінностей, соціально орієнтованої мотивації, гармонійності інтелектуальної, емоційної і вольової сфер розвитку особистості – одна з найголовніших виховних завдань. Моральне виховання відбувається завдяки цілеспрямованим педагогічним впливам, ознайомленню дитини з моральними нормами поведінки в процесі різної діяльності, що має морально-ціннісну значимість. Все це є для дитини своєрідною школою, де вона набуває досвід моральних відношень, засвоює правила поведінки, елементарну культуру діяльності, що має значення в організації навчальної праці в школі, культуру мови, і, головне, у неї формується емоційно-моральне ставлення до навколишнього світу.
The author emphasizes that the formation of moral qualities of personality based on universal values, socially oriented motivation, harmony intellectual, emotional and volitional personality development – one of the most important educational objectives. Moral education is due to purposeful educational influences, to familiarize the child with the moral norms of behavior in the various activities that have moral significance of values. All this is for the child a kind of school where she gets the experience of moral relationships, learns the rules of conduct elementary culture of that matters in the organization of academic work at school, language culture, and, most importantly, it formed the emotional and moral attitude to the world.
The author emphasizes that the formation of moral qualities of personality based on universal values, socially oriented motivation, harmony intellectual, emotional and volitional personality development – one of the most important educational objectives. Moral education is due to purposeful educational influences, to familiarize the child with the moral norms of behavior in the various activities that have moral significance of values. All this is for the child a kind of school where she gets the experience of moral relationships, learns the rules of conduct elementary culture of that matters in the organization of academic work at school, language culture, and, most importantly, it formed the emotional and moral attitude to the world.
Опис
Ключові слова
мораль, розвиток особистості, моральне виховання, взаємовідносини, колективна поведінка, навички, ethics, moral character, personality, preschooler, development, moral education
Бібліографічний опис
Курносова К. В. Формування моральних якостей особистості дошкільника / К. В. Курносова // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 47 (51) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. : "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 16 листопада 2016 р. – Т. 2. – С. 48-56.