Художньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистості
Дата
2017
ORCID
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
НТУ "ХПІ"
Анотація
У статті розкрито сутність поняття "художньо-продуктивна компетенція", а також питання, пов’язані із діалогічною взаємодією дитини із іншою людиною у процесі художньо-продуктивної діяльності у контексті компетентнісного підходу. Доведено необхідність упровадження в практику дошкільної (допочаткової) освіти спеціальних умов, що розвивають творчість дитини у діалозі із іншою людиною. У статті наголошується на важливості формування художньо-продуктивної компетенції для старших дошкільників, що є передумовою духовного становлення особистості, розвитку толерантності по відношенню до поглядів і думок інших людей.
The article analyzes the essence of the of "artistic and productive competence" concept, focus on issues related to child dialogic interaction with another human being in the process of artistic and productive activity in line with the competence approach. The necessity of putting into practice preschool special conditions affecting the development of children’s creativity in the dialogue with the other person. Also the article is emphasizes the importance of the formation of of the senior preschool children’s artistic and productive competence, which is a prerequisite for the spiritual formation of the person, the development of tolerance in relation to the views and opinions of others.
The article analyzes the essence of the of "artistic and productive competence" concept, focus on issues related to child dialogic interaction with another human being in the process of artistic and productive activity in line with the competence approach. The necessity of putting into practice preschool special conditions affecting the development of children’s creativity in the dialogue with the other person. Also the article is emphasizes the importance of the formation of of the senior preschool children’s artistic and productive competence, which is a prerequisite for the spiritual formation of the person, the development of tolerance in relation to the views and opinions of others.
Опис
Ключові слова
діалогічність, духовність, компетентнісний підхід, педагогічний супровід, дошкільна освіта, dialogical, spirituality, competence approach, educational support, preschool education
Бібліографічний опис
Москальова Л. Ю. Художньо-продуктивна компетенція дитини у діалозі із іншою людиною як результат духовного розвитку особистості / Л. Ю. Москальова, Г. С. Мільчевська, К. В. Очкаленко // Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. / ред. О. Г. Романовський. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – Вип. 47 (51) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. : "Духовно-моральнісні основи та відповідальність особистості у долі людської цивілізації", 16 листопада 2016 р. – Т. 2. – С. 73-81.