Внедрение инструментария маркетинга впечатлений в интернет торговле
Дата
2016
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Аудиторська фірма "Аналітик"
Анотація
Статья посвящена практическим аспектам внедрения теории маркетинга впечатлений для предприятий, осуществляющих сбыт продукции путем интернет торговли. Обоснованы мероприятия соответствующие четырем областям впечатлений: обучение, экономия, развлечения, эстетика.
The article is devoted to the practical aspects of the introduction of the theory of marketing experience for companies engaged in the sale of products through online trading. Measures corresponding to the four areas of experience: education, economy, entertainment and aesthetics are based.
The article is devoted to the practical aspects of the introduction of the theory of marketing experience for companies engaged in the sale of products through online trading. Measures corresponding to the four areas of experience: education, economy, entertainment and aesthetics are based.
Опис
Ключові слова
маркетинг впечатлений, интернет торговля, области впечатлений, marketing experience, online trade, areas of experiences, practical aspects
Бібліографічний опис
Курбатова Ю. Л. Внедрение инструментария маркетинга впечатлений в интернет торговле / Ю. Л. Курбатова // Економіка. Фінанси. Право. – 2016. – № 1/1. – С. 17-21.