Публікація:
Молодіжна аудиторія – двигун вірусного маркетингу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

ORCID

DOI

Назва видання

ISSN

Назва тому

Видання

Полтавський університет економіки і торгівлі

Дослідницькі проєкти

Організаційні одиниці

Випуск журналу

Анотація

Опис

Ключові слова

споживачі, реклама, технології комунікаційні, комунікації маркетингові, Інтернет, молодіжна аудиторія, вірусний маркетинг

Бібліографічний опис

Романчик А. В. Молодіжна аудиторія – двигун вірусного маркетингу / А. В. Романчик, Т. В. Романчик // Менеджмент розвитку соціально-економічних систем у новій економіці : матеріали Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., м. Полтава, 19 жовтня 2017 р. – Полтава : ПУЕТ, 2017. – С. 384-386.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в