Основи маркетингу (для викладачів)

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2016

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

Серія навчально-методичних посібників містить розширені матеріали, що необхідні для розуміння та ведення підприємницької діяльності, розуміння механізмів пошуку та ідентифікації можливостей для бізнесу, визначенні питань управління підприємницькою діяльністю, правових основ підприємництва, соціальної відповідальності бізнесу та його маркетингової діяльності. Призначено для студентів ВНЗ І-II рівня акредитації економічних, управлінських та інженерних спеціальностей, підприємців початківців та фахівців практиків.

Опис

Ключові слова

підприємницька діяльність, правові основи підприємництва, підприємництво, бізнес, соціальна відповідальність бізнесу, маркетинг, управління маркетинговою діяльністю, маркетингова інформація, маркетингові дослідження, сегментація ринку, позиціонування товару, маркетингова товарна політика, маркетингове ціноутворення, розподіл товарів, товарорух, маркетингові комунікації, планування маркетингової діяльності, контроль маркетингової діяльності

Бібліографічний опис

Основи маркетингу (для викладачів) : навч.-метод. посібник / І. І. Дідух ; ред.: І. І. Дідух, О. А. Галкіна, О. І. Савченко ; Нац. техн. ун-т "Харків. політехн. ін-т". – Харків : НТУ "ХПІ", 2016. – 116 с. – (Серія дидактичних матеріалів з підприємницької освіти в установах професійної освіти України "Підприємництво як ключ до успіху", Ч. 6.).