Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін

Ескіз

Дата

2017

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

НТУ "ХПІ"

Анотація

У статті розглядаються результати експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. Описано мету, завдання та методи експериментального дослідження. Аналіз результатів педагогічного експерименту дозволив підтвердити ефективність розробленої педагогічної технології формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології.
The article deals with the results of a general stage of the experimental study of the formation of professional basic competences of bachelors of psychology in the process of studying natural science disciplines. The goals, tasks and methods of experimental research are described. The analysis of the results of the pedagogical experiment allowed to confirm the effectiveness of the developed pedagogical technology for the formation of professional basic competences of bachelors in psychology.

Опис

Ключові слова

педагогічний експеримент, педагогічний експеримент, констатувальний експеримент, контрольна група, experimental research, pedagogical experiment

Бібліографічний опис

Резнік С. Аналіз результатів експериментального дослідження формування професійних базових компетенцій бакалаврів з психології у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін / С. Резнік, І. Хавіна // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2017. – № 4. – С. 30-40.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в