Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень
Дата
2007
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
Анотація
Визначено напрями управління асортиментом продукції, комплекси господарських рішень з управління асортиментом продукції. Наведена уніфікована методика сумісного аналізу потреб споживачів, яка дозволяє корегувати параметри продукції згідно новим потребам споживачів.
Опис
Ключові слова
споживачі, асортимент, потреби, управлінські рішення
Бібліографічний опис
Лаврентьєва Л. С. Аналіз відповідності параметрів продукції потребам споживачів при прийнятті управлінських рішень / Л. С. Лаврентьєва // Управління розвитком : зб. наук. пр. – Харків : ХНЕУ, 2007. – № 4. – С. 25-26.