Внутрішній ринок товарів і його елементи

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Одеський національний університет ім. І. І. Мечникова

Анотація

Досліджено теоретичні і методичні підходи до формування внутрішнього ринку товарів як одного з основних видів ринків; визначено основні елементи внутрішнього ринку товарів та окреслено основні напрями їх дослідження; набула подальшого розвитку запропонована класифікація товарів за ознаками.
The theoretical and methodical approaches to the formation of the internal market of goods as one of the main types of markets are investigated; the main elements of the internal market of goods are determined and the main directions of their research are outlined; has acquired further development of the proposed classification of goods on the basis of.

Опис

Ключові слова

ринок, внутрішній ринок, товар, товарний ринок, конкуренція, виробник, споживач, market, domestic market, commodity, commodity market, competition, producer, consumer

Бібліографічний опис

Мардус Н. Ю. Внутрішній ринок товарів і його елементи / Н. Ю. Мардус // Вісник Одеського національного університету. Сер. : Економіка = Odesa National University Herald. Ser. : Economy. – 2017. – Т. 22, вип. 11 (64). – С. 83-87.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced