Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2018

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Українська державна академія залізничного транспорту

Анотація

Проаналізовано існуючі підходи до визначення поняття "купівельна лояльність". Визначено та обґрунтовано необхідність застосування трирівневої концепції мерчандайзингу, його інструментів і правил в процесі формування купівельної лояльності. Удосконалено понятійно-категоріальний апарат з проблематики дослідження, зокрема, визначення цілей мерчандайзингу в роздрібній торгівлі шляхом встановлення логічного взаємозв'язку між базовими поняттями "поведінка споживачів", "процес прийняття споживачем рішення про покупку", "мерчандайзинг", "купівельна лояльність".
The article analyzes the existing approaches to the definition of "consumer loyalty". The necessity of application of the three-level concept of merchandising, its tools and rules in the process of formation of consumer loyalty has been determined and substantiated. The key factors of the success of the market activity of the enterprise and the principles of building long-term relations with clients are investigated. The main tools of formation of consumer loyalty are outlined and their scope of application is outlined. The three-level concept of merchandising, which involves the use of visual elements for the creation of a suitable favorable atmosphere on the basis of psychophysiological behavioral laws, is proposed in order to form a long-term customer loyalty and construct an emotional attachment to the brand. The conceptual-categorical apparatus on research issues was improved, in particular, the definition of the objectives of merchandising in retail trade by establishing a logical relationship between the basic concepts of "consumer behavior", "the process of consumer acceptance of a purchase decision", "merchandising", "consumer loyalty".

Опис

Ключові слова

купівельна лояльність, трирівнева концепція мерчандайзингу, завдання мерчандайзингу, бренд, мерчандайзинг, three-level concept of merchandising, task of merchandising, consumer loyalty, brand

Бібліографічний опис

Парфентенко І. А. Застосування трирівневої концепції мерчандайзингу для формування купівельної лояльності / І. А. Парфентенко // Вісник економіки транспорту і промисловості = The bulletin of transport and industry economics : зб. наук.-практ. ст. – Харків : УкрДАЗТ, 2018. – № 62 : Спецвипуск. – С. 343-349.