Публікація: Маркетинг
Дата
2007
Назва видання
ISSN
Назва тому
Видання
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Анотація
Запропонований посібник призначений для проведення практичних і семінарських занять з дисципліни "Маркетинг" у вищих навчальних закладах. Посібник містить два розділи за основними блоками змістовних модулів курсу. Кожний розділ підрозділяється на параграфи за темами курсу, що включають плани семінарських занять, питання для перевірки знань та тестові запитання, ситуації для обговорення, домашні завдання, приклади їх вирішення, задачі для самостійного розв'язування та теми рефератів.
Опис
Ключові слова
маркетинг, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, ціноутворення, політика комунікацій, комплекс маркетингових комунікацій, політика розподілу, канали розподілу
Бібліографічний опис
Горєлов Д. О. Маркетинг : навч.-метод посібник / Д. О. Горєлов, Д. А. Горовий, А. О. Сідільова ; Харків. нац. автомобільно-дорожній ун-т. – Харків : ХНАДУ, 2007. – 119 с.