Психологічні особливості соціальної адаптації студентів перших курсів вищих навчальних закладів
Дата
2018
ORCID
DOI
10.20998/2078-7782.2018.2.05
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
У статті наводяться дані про особливості соціальної адаптації студентів у вищому навчальному закладі. Вказується, що нагальною проблемою для кожного студента є пошук шляхів успішної адаптації до змінених соціальних умов та нової діяльності. Результати проведеного дослідження показують, що переважна більшість студентів перших курсів мають низький рівень суб'єктивного відчуття самотності і соціальної фрустрованості. Відповідно для більшості студентів першого курсу притаманний високий рівень соціальної адаптації, яка дозволяє їм досягати високих показників у навчально-виховному процесі.
In the article, they are cited data about features of social adaptation of students in higher educational establishment. It is underlined that essential problem for each student is search of the ways of successful adaptation to changed social conditions and new activity in higher educational establishment.
In the article, they are cited data about features of social adaptation of students in higher educational establishment. It is underlined that essential problem for each student is search of the ways of successful adaptation to changed social conditions and new activity in higher educational establishment.
Опис
Ключові слова
особистість, соціальна фрустрованість, самотність, ВНЗ, personality, social frustration, loneliness
Бібліографічний опис
Черкашин А. І. Психологічні особливості соціальної адаптації студентів перших курсів вищих навчальних закладів / А. І. Черкашин, Т. Грицаєнко // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 2. – С. 47-54.