Застосування методів коучингового підходу при викладанні дисципліни "математичні методи в психології"
Дата
2018
Автори
DOI
10.20998/2078-7782.2018.2.02
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
В статті аналізуються проблеми, що виникають в процесі викладання дисципліни "Математичні методи в психології" студентам-психологам першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Надається порівняння самоаналізу та об'єктивного оцінювання математичних компетенцій майбутніх психологів. Описуються можливості використання коучингового підходу при викладанні в закладах вищої освіти. Подано стислий опис програми заходів, що передбачають використання коучингового підходу при викладанні дисципліни "Математичні методи в психології". Наводяться емпіричні докази ефективності запропонованої програми заходів з використанням коучингового підходу.
The problems that arise during the teaching of the discipline "Mathematical Methods in Psychology" for students-psychologists of the first (Bachelor) level of higher education are analyzed in the article. The comparison of introspection and objective evaluation of mathematical competences of future psychologists is presented. The possibilities of using the coaching approach in teaching at higher education institutions are described. A brief description of the program of activities that provides the coaching approach in teaching the discipline "Mathematical Methods in Psychology" is given. Empirical evidence of the effectiveness of the proposed program of activities using the coaching approach is presented.
The problems that arise during the teaching of the discipline "Mathematical Methods in Psychology" for students-psychologists of the first (Bachelor) level of higher education are analyzed in the article. The comparison of introspection and objective evaluation of mathematical competences of future psychologists is presented. The possibilities of using the coaching approach in teaching at higher education institutions are described. A brief description of the program of activities that provides the coaching approach in teaching the discipline "Mathematical Methods in Psychology" is given. Empirical evidence of the effectiveness of the proposed program of activities using the coaching approach is presented.
Опис
Ключові слова
математичні компетенції, технології викладання, студент-психолог, заклади вищої освіти, mathematical competences, coaching approach, teaching technologies
Бібліографічний опис
Книш А. Є. Застосування методів коучингового підходу при викладанні дисципліни "математичні методи в психології" / А. Є. Книш // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2018. – № 2. – С. 18-27.