Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу

Вантажиться...
Ескіз

Дата

2019

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Видавець

Національний університет "Львівська політехніка"

Анотація

В умовах жорсткої конкуренції маркетингова стратегія підприємств, що працюють на ринку послуг, повинна бути спрямована в першу чергу на формування довгострокових відносин з клієнтом. Цього можна досягти за рахунок встановлення і розвитку клієнтського підходу. У цьому підході є ще одна особливість маркетингу в туристичному бізнесі. Створення індивідуальної концепції, якої строго дотримується туристична організація в усіх напрямках діяльності, є відмінною рисою і можливістю виділитися серед безлічі туристичних підприємств.

Опис

Ключові слова

сфера послуг, комунікації маркетингові, програми маркетингові, сертифікат подарунковий, реклама, акції, страхування, мережа соціальна, переваги конкурентні, стратегія маркетингова

Бібліографічний опис

Кобєлєва Т. О. Особливості маркетингу послуг туристичного бізнесу / Т. О. Кобєлєва, А. В. Косенко, І. В. Долина // Проблеми формування та розвитку інноваційної інфраструктури : матеріали 5-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 23-25 травня 2019 р. – Львів : Львівська політехніка, 2019. – С. 326-328.