Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking
Дата
2016
DOI
doi.org/10.15587/1729-4061.2016.75402
item.page.thesis.degree.name
item.page.thesis.degree.level
item.page.thesis.degree.discipline
item.page.thesis.degree.department
item.page.thesis.degree.grantor
item.page.thesis.degree.advisor
item.page.thesis.degree.committeeMember
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Технологический центр
Украинская государственная академия железнодорожного транспорта
Украинская государственная академия железнодорожного транспорта
Анотація
Сформовані та обґрунтовані раціональні зміни параметрів регулювання гідромашини в гідрооб’ємній передачі на етапах розгону та гальмування колісного трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією за рахунок завантаженості гідравлічної гілки. Визначено вплив використання раціональної та лінійної зміни параметрів регулювання гідромашини на показники гідрооб’ємно-механічної трансмісії та в цілому колісного трактора. Встановлено звуження зони найвищого значення коефіцієнта корисної дії гідрооб'ємно-механічної трансмісії.
Опис
Ключові слова
трансмісія гідрооб'ємно-механічна, зміна параметрів, гідравлічна гілка трансмісії, коефіцієнт корисної дії
Бібліографічний опис
Samorodov V. Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking / V. Samorodov, A. Kozhushko, E. Pelipenko // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2016. – Vol.4, № 7. – P. 37-44.