Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking

Ескіз

Дата

2016

DOI

doi.org/10.15587/1729-4061.2016.75402

item.page.thesis.degree.name

item.page.thesis.degree.level

item.page.thesis.degree.discipline

item.page.thesis.degree.department

item.page.thesis.degree.grantor

item.page.thesis.degree.advisor

item.page.thesis.degree.committeeMember

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Технологический центр
Украинская государственная академия железнодорожного транспорта

Анотація

Сформовані та обґрунтовані раціональні зміни параметрів регулювання гідромашини в гідрооб’ємній передачі на етапах розгону та гальмування колісного трактора ХТЗ-21021 з безступінчастою двопотоковою гідрооб’ємно-механічною трансмісією за рахунок завантаженості гідравлічної гілки. Визначено вплив використання раціональної та лінійної зміни параметрів регулювання гідромашини на показники гідрооб’ємно-механічної трансмісії та в цілому колісного трактора. Встановлено звуження зони найвищого значення коефіцієнта корисної дії гідрооб'ємно-механічної трансмісії.

Опис

Ключові слова

трансмісія гідрооб'ємно-механічна, зміна параметрів, гідравлічна гілка трансмісії, коефіцієнт корисної дії

Бібліографічний опис

Samorodov V. Formation of a rational change in controlling continuously variable transmission at the stages of a tractor’s acceleration and braking / V. Samorodov, A. Kozhushko, E. Pelipenko // Eastern-European Journal of Enterprise Technologies. – 2016. – Vol.4, № 7. – P. 37-44.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced