Лідерський стиль викладачів вищої школи
Дата
2019
Автори
DOI
doi.org/10.20998/2078-7782.2019.3.06
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Анотація
Результати проведеного дослідження показали, що викладачі вищої школи найбільшою мірою проявляють демократичний стиль. У той же час практично половина студентів вказують, що авторитарний стиль або притаманний викладачам більшою мірою, ніж інші, або рівною мірою з демократичним та ліберальним. Визначено необхідність цілеспрямованого розвитку у викладачів вищої школи здатності використовувати у навчальній практиці найбільш ефективний демократичний стиль.
The results of the conducted research have shown that university teachers most commonly display democratic style in their work. At the same time, nearly half of students indicate that authoritarian style is either peculiar to teachers to a greater extent than others, or to the same extent as democratic and liberal styles. There is determined the need in a purposeful development in university teachers the ability of applying the most efficient democratic style in their teaching practice.
The results of the conducted research have shown that university teachers most commonly display democratic style in their work. At the same time, nearly half of students indicate that authoritarian style is either peculiar to teachers to a greater extent than others, or to the same extent as democratic and liberal styles. There is determined the need in a purposeful development in university teachers the ability of applying the most efficient democratic style in their teaching practice.
Опис
Ключові слова
викладацьке лідерство, авторитарний, демократичний, ліберальний стилі, teaching leadership, authoritarian, democratic, liberal styles
Бібліографічний опис
Резнік С. Лідерський стиль викладачів вищої школи / С. Резнік // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 3. – С. 71-84.