Психолого-педагогічна кваліметрія в оцінці якості освіти майбутніх фахівців у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут"

Ескіз

Дата

2019

DOI

doi.org/10.20998/2078-7782.2019.3.04

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Розглянуто проблему моніторингу якості освіти в Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" з використанням психолого-педагогічної кваліметрії. Проаналізовано останні дослідження присвячені підходам та прийомам оцінювання якості освіти. На основі узагальнення змісту стандартів спеціальностей Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут" було складено перелік найбільш затребуваних для сучасного фахівця загальних компетентностей, до яких було віднесено: здатність до професійної самоорганізації, лідерські здатності, здатність до адаптації та створення нового, комунікативні здатності, здатність до саморозвитку. Розглянуті сучасні педагогічні (експертна оцінка, компетентностні тести) та психологічні (фокус-групи, кейс-стаді, контент аналіз) методи діагностики сформованості загальних компетентностей. Виведено кваліметричну формулу оцінки якості освіти, яка дає можливість підрахунку інтегрованого показника якості освіти в контексті рівня розвитку загальних компетентностей.
The article deals with the problem of monitoring the quality of education at a National technical university “Kharkiv polytechnic institute” using psychological and pedagogical qualimetry. The latest research on approaches and methods of assessing the quality of education is analyzed. On the basis of the generalization of the content of the standards of the specialties of National Technical University "Kharkiv Polytechnic Institute" a list of the most demanded general competencies was compiled, which included: the ability to professional self-organization, leadership ability, ability to adapt and create new, communicative ability, ability to self-development Modern pedagogical (expert assessment, competency tests) and psychological (focus groups, case study, content analysis) methods of diagnosing the formation of general competencies are considered. Qualimetric formula for assessing the quality of education is derived. It enables calculation of the integrated indicator of quality of education in the context of the level of development of general competencies of future professionals.

Опис

Ключові слова

загальні компетентності, кваліметрія, general competencies, qualimetry

Бібліографічний опис

Психолого-педагогічна кваліметрія в оцінці якості освіти майбутніх фахівців у Національному технічному університеті "Харківський політехнічний інститут" / Є. І. Сокол [та ін.] // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. – 2019. – № 3. – С. 38-55.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в