Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя"
Вантажиться...
Дата
2019
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Видавець
Одеський національний економічний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
розвиток економіки, конкурентоспроможність, рекламні буклети, рекламна продукція, управління іміджем
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Використання засобів PR і реклами для формування іміджу ТОВ "Керамейя" / С. М. Ілляшенко, І. В. Меркун // Маркетинг: виклики та рішення : матеріали 1-ї Всеукр.наук.-практ. конф., 17-19 квітня 2019 р. – Одеса : ОНЕУ, 2019. – С. 21-22.