Використання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсів

Ескіз

Дата

2017

ORCID

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"

Анотація

Опис

Ключові слова

інформаційна діяльність, виробнича діяльність, підприємство, зовнішньоекономічна діяльність, ринок, маркетингова стратегія, інтернет-контент, метод просування контенту

Бібліографічний опис

Данько Т. В. Використання міжнародного маркетингу як інстументу просування інформаційних інтернет-ресурсів / Т. В. Данько, А. Кітченко // Стратегії інноваційного розвитку економіки України: проблеми, перспективи, ефективність "Форвард–2017" : тр. 8-ї Міжнар. наук.-практ. Internet-конф. студ. та молодих вчених, 27 грудня 2017 р. / ред.: П. Г. Перерва, Є. М. Строков, О. М. Гуцан. – Харків : НТУ "ХПІ", 2017. – С. 69-70.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в