Сутність та принципи Івент-маркетингу
Дата
2015
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, просування товарів, маркетингові дослідження, маркетинг подій
Бібліографічний опис
Кирилова А. М. Сутність та принципи Івент-маркетингу / А. М. Кирилова, С. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенка. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 247-249.