Сутність та принципи Івент-маркетингу

Ескіз

Дата

2015

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Опис

Ключові слова

рекламна кампанія, просування товарів, маркетингові дослідження, маркетинг подій

Бібліографічний опис

Кирилова А. М. Сутність та принципи Івент-маркетингу / А. М. Кирилова, С. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенка. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 247-249.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в