Сутність та принципи Івент-маркетингу
Вантажиться...
Дата
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник/консультант
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Сумський державний університет
Анотація
Опис
Ключові слова
рекламна кампанія, просування товарів, маркетингові дослідження, маркетинг подій
Бібліографічний опис
Кирилова А. М. Сутність та принципи Івент-маркетингу / А. М. Кирилова, С. М. Ілляшенко // Економічні проблеми сталого розвитку = Economicаl problems of sustainable development : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 27 травня 2015 р. / заг. ред.: О. В. Прокопенко, М. М. Петрушенка. – Суми : СумДУ, 2015. – С. 247-249.
