Управління інноваційним розвитком

Ескіз

Дата

2006

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Сумський державний університет

Анотація

Необхідність цілеспрямованої взаємодії окремих суб'єктів господарської діяльності один із одним і зовнішнім середовищем потребує орієнтувати маркетингову, а через неї інноваційну, інвестиційну і виробничо-збутову діяльність суб'єктів господарювання на виявлення і всебічне використання існуючих і перспективних ринкових можли­вос­тей з метою досягнення успіху в конкуренції, максимізації поточних і перспективних доходів. З цих позицій дисципліна "Управління інноваційним розвитком", спрямована на формування у студентів навичок і знань, необхідних для ухвалення економічно обґрунтованих рішень з управ­лін­ня проектами інноваційного розвитку (розвитку на основі інновацій), займає важливе місце у системі підготовки фахівців з маркетингу. Метою вивчення дисципліни "Управління інноваційним розвитком" є формування у студентів ринково орієнтованих пріоритетів соціально-економічного розвитку суспільства на основі динамічної гармонізації внутрішніх і зовнішніх (які генеруються ринковим середовищем) можливостей розвитку суб’єктів господарювання шляхом постійного пошуку і реалізації нових способів і сфер використання їхнього потенціалу.

Опис

Ключові слова

напрямки інноваційного розвитку, стратегії інноваційного розвитку підприємства, аналіз етапів інноваційного циклу, розроблення ідей, вибір напрямків інноваційного розвитку

Бібліографічний опис

Управління інноваційним розвитком : конспект лекцій для студентів ф-ту економіки та менеджменту спец. 6.050100 "Маркетинг" усіх форм навчання / уклад.: С. М. Ілляшенко, О. А. Біловодська. – Суми : СумДУ, 2006. – 129 с.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в