Завдання маркетингу знань в управлінні брендом університету

Ескіз

Дата

2020

DOI

Науковий ступінь

Рівень дисертації

Шифр та назва спеціальності

Рада захисту

Установа захисту

Науковий керівник

Члени комітету

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

Київський національний торговельно-економічний університет

Анотація

Укрупнено визначено основні завдання маркетингу знань в управлінні брендом закладу вищої освіти у контексті посилення його потужності/сили.
The main tasks of marketing knowledge in the management of higher education brand in the context of strengthening of its power/strength are determined.

Опис

Ключові слова

бренд-менеджмент університету, маркетинг знань, ринок науково-освітніх послуг, потужність бренду, brand management of the university, knowledge marketing, market of scientific and educational services

Бібліографічний опис

Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу знань в управлінні брендом університету / С. М. Ілляшенко // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11 червня 2020 р. / відп. ред. Є. В. Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2020. – С. 68-69.

Підтвердження

Рецензія

Додано до

Згадується в