Завдання маркетингу знань в управлінні брендом університету
Дата
2020
DOI
Науковий ступінь
Рівень дисертації
Шифр та назва спеціальності
Рада захисту
Установа захисту
Науковий керівник
Члени комітету
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Київський національний торговельно-економічний університет
Анотація
Укрупнено визначено основні завдання маркетингу знань в управлінні брендом закладу вищої освіти у контексті посилення його потужності/сили.
The main tasks of marketing knowledge in the management of higher education brand in the context of strengthening of its power/strength are determined.
The main tasks of marketing knowledge in the management of higher education brand in the context of strengthening of its power/strength are determined.
Опис
Ключові слова
бренд-менеджмент університету, маркетинг знань, ринок науково-освітніх послуг, потужність бренду, brand management of the university, knowledge marketing, market of scientific and educational services
Бібліографічний опис
Ілляшенко С. М. Завдання маркетингу знань в управлінні брендом університету / С. М. Ілляшенко // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф., 11 червня 2020 р. / відп. ред. Є. В. Ромат. – Київ : КНТЕУ, 2020. – С. 68-69.